Vinkkejä jakovaihteiston pidentämiseen
Forum rules
Estan prohibidas las propagandas de productos o ventas de productos y/o servicios
Estan prohibidas las propagandas de productos o ventas de productos y/o servicios
-
ThreadHunter
- Blue Trail Rider
Vinkkejä jakovaihteiston pidentämiseen
Hei! Olen huomannut, että BMW:n jakovaihteisto vaatii säännöllistä huoltoa. Onko teillä vinkkejä, miten sen käyttöikää voisi pidentää ja välttää kalliita korjauksia? Mitä huollot ovat ehdottomasti pakollisia ja mitä voi tehdä itse? Kaikki käytännön kokemukset ja tarinat ovat tervetulleita.
Re: Vinkkejä jakovaihteiston pidentämiseen
Moi! Mulla oli BMW, jonka jakovaihteisto alkoi vinkua ja kulua liian nopeasti. Opin kantapään kautta, että säännöllinen öljynvaihto ja kuluneiden osien tarkistus on elintärkeää. Tämän ohjeen avulla pystyin tarkistamaan kaiken vaiheittain https://autojenhuoltojakorjaus.wordpres ... n-korjaus/
Selkeät kuvat ja selitykset auttoivat ymmärtämään, mitä missäkin kohtaa kannattaa tehdä itse ja mitä kannattaa antaa ammattilaiselle
Selkeät kuvat ja selitykset auttoivat ymmärtämään, mitä missäkin kohtaa kannattaa tehdä itse ja mitä kannattaa antaa ammattilaiselle
-
ThreadHunter
- Blue Trail Rider
Re: Vinkkejä jakovaihteiston pidentämiseen
Kiitos paljon, tämä oli juuri sitä, mitä tarvitsin!